04 April 2012

kenape kenape kenape

assalamualaikum.



aku engat ag time 6b dlu klas bpak sesak..al-maklumlah 42 org murid kat dlm klas tue.n aku engat ag pompuan 32 org laki 10 org..n aku engat sume org dlm klas aku..
1.yusainie(k.kls) 2.humaira(p.k.kls) 3.fazlini(bndhri) 4.hafizul 5.khadijah 6.maizan 7.syafiqah 8.ikmal 9.marissa 10.nazira 11.syahiramadon 12.faezatul 13.mudhassir 14.arwah raja 15.nadhirah 16.ct fatimah 17.izzah 18.hanim 19.irfan 20.fadzlinaabdjalil 21.hafizuddin 22.hanif 23.nazren 24.emi 25.nadia 26.nabilafarhana 27.nabilamahmud 28.fatimah 29.atiqah 30.ma intan natasya 31.maliati 32.fakhira 33.khaidier 34.mizan 35.hafizzah 36.nurudin 37.hafezah 38.farzana 39.amalina 40.amalinasyahida 41.aku 42.?????????? 
haha kalu engat teka r sape yg k-42


yang ni aku copy paste post yang membe sekolah rendah aku post kat wall sk pandan(sekolah rendah aku) caya lah  kan dia , boleh ingat sume students dalam kelas sedangkan dah lebih 5 tahun kite semua (batch 94) tinggalkan zaman sekolah rendah. naseb bek dia tak lupe aku. budak paling comot dalam kelas. haha kalau dia lupe memang aku hanginnnn la kan. hmm rindunyeeee tyme tuu.

banyak sangat kenangan manis kat sekolah rendah. cikgu2 tyme tu pun baik baik n manje manje je ngan murid murid dia. tyme sekolah rendah jiwe kanak kanak tu macam membare je kan. ye ahh asyik2 nak main je. tak sah kalau sehari tak main dengan kawan kawan. nak2 lagi kalau nampak taman menan(permainan) , pehh gile lah tyme. haha.

korang camtu tak dulu ? (takkan aku je kot)



tapi aku bukan nak cerite sal kanak2 , aku nak cite sal aku sedih sebab membe2 sekolah rendah aku nak wat reunion. kenape aku nak sedih ek patutnye aku happy lahh sebab boleh reunited balik dengan membe2 lame. tapi takkk , unfortunately , aku tak boleh joinnnnn. aku jauhhhhh. dorang kat kuantan aku kat sungaipetani. jauhhh weyhhhh. kenape kenape kenape ? sob sob sob



Tarikh:25 Mei 2012
Tempat :x pilih agy mybe tepi pntai
Masa :Pagi smpai petang mybe
Support kete :aku and ntah la sape agy
AMacam?


amacam mende nyee .. aku tak bolehh pegii. aku tawu korang tak kesah pun kan aku tak dapat pegi , aku tawu aku tawu , aku sedar aku sedar... huhu.. ye ah if korang kesah mesti korang dah support flight tuk aku dari kedah ke pahang. aku tak mintak banyak , air asia pun ok gak. huhuhuhu.



ni nak muncung nih. hmm



weyhhh , korangggggggggg aku nak joinnnnnnnnnnn... sampaiiiii hatiiii koranggg abandoned akuuuuu. waaaaaa.....



muke emosi. sobs

No comments:

Post a Comment