05 April 2012

my boy

dah nak pukul 2 tapi mate aku tak rase mengantuk lagi. biase tyme ni aku dah golek golek atas katil tuk siap sedia melelap kan mata yang manje manje ni hehe. tapi malam ni tidak seperti biasa. so gemokgemok.blocksempot.kium kau temankan aku k. alaa , teman la teman laa. haha

so , lets talk together k. i want to talk about ... about.. yeah my boy...



assalamualaikum pembuka bicara.

ehem.
.
actually i have two boys in my life. first , my only bro ..second , my father..ooowww no no thats my mum's boy loo.. second , of cos laa my only babaayyhhhh(baby) ihikihikihik(simptom kegedikan kembali)

lets start with

when all two boys knew that im wearing braces.

1-my bro


" eiiii , gigi itammmm "

" eiiii , gigi itammmm "
" eiiii , gigi itammmm "
" eiii , gigi itammmm ! tak awaaaa ! eiiii ! ! !

gigi itamm kau cakap dik. sampai nye ati kau. kau rabun warne ke ape. pnye lah biru kau cakap hitam.
can u amagine what i fell when he said this to me. gigi itam ? what thee... beriban ni kau kate gigi itam dik.
kejam sungguhhh.


-----------------------------------------------


2. my baby


him : you .. camne gigi ? sakit lagi tak ?
aku : em sakit gitu gitu je lah. tak teruk pun.
him : sakit gitu2 tu camne. yeke tak teruk ni ?
aku : sakit tyme nak gosok gigi n nak makan je. yew. tak teruk. you jangan lah bimbang k.
him : emm .. yelaa.. jage lah elok elok ye.
aku : kalau tak jage elok2 camne ?
him : kena pakai lagi lame lah.
aku : best ape pakai lame2.
him : nak ke pakai lame2 ?
aku : hehe. taknak.


*gilee nak pakai lame2. dah la mengalir je tiap2 bulan rm100. padahal ketatkan je. tulah sape suruh wat kat swasta kan. haih.

**ok2 takgune penyesalan , kesal , menyesal ape jadah mak nenek sume. its too late lahh fakhira.

ohh yaa. can u see the different between my boys ?
haha. sorang sangat2 lah annoy ... tapi sorang lagi sangat2 lahh caring , loving. boleh katekan hari2 dia tanye sal gigi aku. emmmhhh........


si annoy (right ye right)



babayhhhh

*sile lah percaye. bukan lah. ohh perlu ke aku mengebang ngebang kan bf ku disini ?
maybe next time..

tapi tapi tapi saya tetap sayang kedua dua boy saya ni. tak kesah anoy tahap gaban camne pun. kami tetap sayang hampa. hampa sangat comel pada kami. (tolonglah jangan cakap kedah fakhira , buruk.)


No comments:

Post a Comment