04 April 2012

craving

saya sedih


saya sempit tapi saya crave for good n hot stuff. please help me ! ! ! hoho. ade tak sape sape nak belanja saya ? saya tak mintak banyak. saya nak satu je saya nak kasut. pleaseeeeee.



......................................


ok takde sape nak belanje.


ok ok saya ok. hehe. tetibe nak emosi kan. memang emosi pun. hari tu saya pergi shopping. eh bukan pergi shopping tapi teman mak saya shopping. mak saya beli banyak kasut. saya tengok je sambil angkut beg. lepas tu saya nampak satu kasut tu awesome sangat. nak je jerit " makk , nakk nieeee ! "  tapi tak terkeluar sebab saya tak boleh buat macam tuu. sebab saya dah mintak mak saya sesuatu yang agak mahal beriban riban then takkan saya nak mintak kasut pulak. kesian mak.

then , saya diam kan je tapi dalam hati sedih sebab takde duet tapi nak sangat beli kasut tu. huhu.  takpe lah nanti bile dah ade duet saya nak pegi mall tu then beli sendiri. harap2 takde orang beli lagi. sobs


camni la lebih kurang kasut nyeee

\
/
\
/
\
/
\
/



\
/
\
/
\
/
\
/





lawa kan ? ummmmmmmmmm

tak ?

tak lawa ?

 so what. kalau aku cakap lawa , lawa lahh. <----emosi :(


No comments:

Post a Comment