24 March 2012

manipulated

assalamualaikum

hari ni aku nak share pasal result spm . oppss bukan result aku yang tak bape nak straight tu laa , tapi result unknown yang menipu. boleh kan ? lagipun sekarang ni tengah mood result spm lagi kan. harap takde yang muntah hijau-campur-sayur la yang bace entry sal result je. hikhik. 

mehh aku nak cite sal si unknown yang suke suke je menipu result sebenor dia. kalau taknak bagitawu cakap je laa taknak bagitawu ni sesuke je menipu. menipu kaw kaw lak tuh. haish. kalau dah tawu nak gebang kat orang result yang elok wat lah betul2 tyme spm tuu , bile dah teruk n orang tanye mule lah nak tipu tipu. ape salahnye bagi tawu je. kalau malu pun malu kejap je.

ade sorang membe aku cite yang kawan dia tipu dia , dia takde A tapi dia cakap dia dapat 1A. dia tak sedar yang dia tipu tu ade kawan yang satu kelas dengan dia n dah tengok pun slip dia. kan dah kantoii bile kawan sekelas dia bagitawu orang yang dia tipu tu result sebenar dia.




ade sorang lagi dia takde A tapi gebang cakap dapat 7A. amboii awat tak habaq cakap straight A terus ? haih. dorang ni lah kalau nak tipu tuu tengok lah kiri kanan dulu. pastikan laa orang di tipu tu takkan dapat tahu hal sebenar. bile dah kantoi tu yang malu , baik bagi tau awal2 result yang teruk tu at lez malu sekejap je. betul tak ? tapi yang sakit hati nye mestilah orang yang kena tipu macam aku ni. mati mati percaye je cakap si penipu. haih

meh sini aku nak ajaa nak tipu , kalau nak tipu , tipu lah care bertauliah sikit. korang pastikan lah orang yang korang nak tipu tu takkan tau yang korang dah tipu dia, dia tak kenal pun kawan kawan korang . kire macam dia ni strangers jugak ke , orang yang korang baru kenal ke. haa , orang macam ni gerenti dorang takkan dapat find out yang dorang di tipu. betul x ?

haha. tapi aku taknak lah mengajar mende jahat. hish tak bek betul , so senang cite tell  je the truth then buat orang tu paham situasi kite. senang kan macam tu ?



" hmm , result gwa tak gempak pun. takde A pun der , gwa cerry berry tyme jawab paper bio , chem , bm , blabla. sebab tu tak de A tuu. kalau tak memang bio , chem , bm , blabla gwa A lahh. sebab gwa memang dah target A sume subjek tuu , tapi apekan daye perut gwa meragam. sobs . redha je. mungkin ade hikmah kan ? "



sure if korang cakap macam ni dengan muke kiut miut + kesian macam ni orang yang dengar akan bersimpati n takkan pandang rendah kat korang. cayelah. aku rase cara ni lagi bertauliah dari menipu dengan menambah A sesuke hati. betul x ?

No comments:

Post a Comment