21 March 2012

hari ni Rabu

assalamualaikum.

hari ni rabu kan ? rabu lahh. yew rabuu. rabuuuu betol rabu ok. rabu taw rabu taw. ok sawan hamster aku datang balik haha. sawan hamster u'olls , yelah hamster kan kiut. ok ok ok ok back to the point.

hari ni result spm keluar. semua tahu kan. so tu je lah aku nak gitaw result spm keluar harini. fullstop! 

haaaa *nosy*

takpayah nak harap aku nak gebang result aku kat sini lah kan. maluuu weyh tak straight pon. aku straight je taw , result je la degil sikit taknak straight. heuheu. hmm alhamdullilah mak aku tak sedih malah dia ok je n siap belanje makan kepci lagi. thanks mum. mak suke , ira pun suke. tak de D n E pun dah heaven gile dah. ye ahh tyme test tak penah tak de gagal. memanjaaaannnnggggg je gagal.

so azab menunggu result dah tamat sekarang nak tunggu tawaran je lahh. harap aku dapat lah masuk ipta mane2. aku taknak susahkan mak aku dah lepas ni nak kena bayar yuran beriban riban . aku nak study rajin2 . nak tebus balik A yang tak dapat tuu. hehe. amiinnn.

dear mum , 

"mak , ira janji ira akan balas balik jasa mak pada ira selame mak besarkan ira selama 18 tahun ni. ira akan buat mak bahagia n bangga dapat anak macam ira. ira taknak susahkan mak lagi , ira taknak tengok mak sedih. ira saaayyyaaaaannnggggg mak. you're the best mum in the world. mmuuaahhhx! "


"ira jugak akan carikan menantu yang baik tuk mak"


mak kabo je nak yang camne.


macam  zikir dalam tentang dhia ?




macam aidil dalam nur kasih ?



macam amirul dalam ustaz amirul ?




macam hariz dalam ombak rindu ?




macam nickhun dalam sarang hamnida ?



ok yang last mengarut

hahahahahahahahhahahaha
berangan der takde dapat sebijik nyeeee. 

"takpe mak tak dapat yang sejibik ira dapat yang iras iras takpe kan ? sebab yang sekarang ni ade iras iras salah sorang ni. boleh kan ? "


hahahahahahaha.
takde lah yang menantu bagai tuu merapu jeh, baru abis spm dah ingat nak kawen. podahhh.
dah dah dah. belajar ! belajar ! haha *ok stop laughing*


No comments:

Post a Comment