09 February 2011

tag !

thx kepada echa rierie krn sudi meng'tagged saya
actually ni 1st tyme kne tagged so x bpe nk mahir sgt la sal tag mengetag nie. teehee

1. Apakah yg anda sedang lakukan 30 minit yg lalu
- makan

2. 2 jam yg lalu
-tidoo ~ hehe

3. Anda suka
-nickhun sangat2.

4. Minggu lepas
-cuti raya cina so mkn limau sampai mau muntah

5. Tiga lagu yg anda boleh dgr berulang ulang kali
-sorry2 answer by suju , because u love me , cinta antara kita

6. Tiga binatang yg anda tidak suka
-cik ti , nyamuk , semut apiii

7. Lima fakta tentang anda
-bubbly. bla3
-easy going. yeah
-unpredictable. >,<
-easily laugh with no reasons. haha
-i love who love me

8. Tahun depan mungkin...
-flying colours SPM. yeahhhh, amiinnnn

9. Saya tidak reti
-byk sgt kot. =,=

10. Saya pandai
-byk sgt2 kot. :DD

11. Kawan saya
-sangat ramai laa

12. Saya ada
-org yg saya syg n org yg syg saya

13. Saya seorang
-pemalas

14. Adik saya
-sgt nakal

15. Saya tidak pernah bosan dgn
-lagu
-kartun
-belajar +.+
-kawan2 + bf <3

16. Bilakah pertama kali anda bercinta
-lupa sudaa

17. Perkara yg org selalu xpercaya tentang anda
-bila saya buat2 sedih n cemas. mmg x bpe x jadi laa

18. Saya rindu
-orang jauh

19. Saya tidak sabar
-jumpa orang yg saya x pernah jumpe. hmm

20. lima laman yg anda selalu layari
-belog
-fb
-utube
-wikipedia. hoho
-yg berkenaan dgn pelajaran lew. haha

tag 4 orang :
wany
miera ash
tehah
masz

No comments:

Post a Comment