10 February 2011

tusyen .

dah stat tusyen la bai. hm lame x tusyen. last tusyen pun tyme darjah 5. haha. mse tu budak2 lagi g tusyen bkn nk blaja sgt , men2 lagi tyme tu.. hm so now tusyen tuk tingkatan 5 lak , xley men2. tp penat . bygkn aku amek 7 subject termasuk yg subject f4. so seminggu aku ade 7 kelas tusyen. pagi sekali , petang 3 kali , malam 3 kali. pewhhh. penattt kot. mmg xde mse tuk tido dgn lena n dibuai mmpi indah dah sekarang neyh. bayangkan laa dgn kerja yg cikgu sekolah bgi tambah dgn kerja yg cikgu tusyen bagi. dgn study lagii. mse ble la aku nak buat semua tuu. emm tp kerja yg cikgu sekolah bgi la penting n wt dlu sbb klau x siap kne marah , kalau kerja yg cikgu tusyen bagi even x siap pun dye x marah. haha. ye ahh xkn nk marah kot , lagipon sekati la nak wat ke x , kn kte bayar . haha. tp tulah kne pandai bahagi mse. timetable penat je wt xnk ikut pon , ngek !

emm. harap2 lepas dah tusyen ni aku dpt laa improve subject2 aku yg nyawa nyawa ikan tuhh. kesian la kat mak aku. dekat rm200 kot dye habis sebulan. tu x termasuk ngn duit minyak yg dye anta aku pegi balik. nseb x sampai 2 marhalah jauhnye. haha. hm tp kalau aku x wat dye happy dengan result aku , x ke membazir je pegi tusyenn siang malam. ehh3 lagi pun tyme tusyen aku x men2 pun laa. aku fokus kot. aku harap pasni prestasi aku meningkat lahh. kalau x meningkat gk hmm kne makan kismis selorii laa gamoknyeee.

dah2. study2. chow !

No comments:

Post a Comment