06 February 2011

pontengggg. haha

yeahhhh. aku ponteng sekolahh. haha. sebab ? sebab x siap kje sekolah cgu bagi. hahaa. teruk gle kn. apelaaaa. cmniii kisah dye , semalam aku igt nk stay up mlm nk siapkn sume kje skola yg x siap. lepas tuu , sedang aku menyiapkan nye , ttbe aku terase ngantuk yg amat sgttt. mybe sbb x tdo ptg. besenye lau aku nk stay up aku tdo petang dlu jp. then , aku pun tdo la sekejap sbb ngantuk sgtt. dah set dah dlm kepala 'sekejap je taw' siap kunci lagi jam nk bgn blik kul 12 a.m. tup tup aku bgn dri tdo dah pagi , dah 6.15 a.m ! Ya Allah. hw x siap lagiii weyhh. byk lak tuh. arini da nk kne anta. mampus akuuu. dgn baju skola x iron lagi. mne sempat. hmm. pk punye pk. haa ponteng je lahh ! haha. ape lagi ponteng laa tp x la ponteng bodo2 aku wt la hw yg x siap tuhh. haih -__-' tulahh nyesal tangguh2 hw. tobat mmg x buat lagi dah lepas neyh. hm dah la arini cgu nk wt experiment. msty dye marah lau ad org x dtg , sbb dye da warning dah sblm cuty rye arituu semua kne datang ari isnin sbb dye nk wt experiment. :/ haihh. hmm this is the first n the last. promise !

p/s : cmni ke nak amek SPM ? haiyaaa

No comments:

Post a Comment