15 April 2012

super duper yummy !

paddle pop , paddle pop super duper yummy !


haha. mesti korang pernah dengar kan lagu ni ? tak pernah ? tipu laahh , pakcik2 and makcik2 pun familiar taw dengan lagu ni. aiyooo. ni kan lagu aiskrim paddle pop tuu. yang maskot dia lion tu kan.




the real super duper yummy yaw !


dan baru aku tau paddle pop ade muvee baru. 


paddle pop begins !




cam tak caye je lion paddle pop yang selame ni duk gerak2 dalam iklan ,
sekarang dah jadi pelakon filem. haha. kau hado ?



pehhh , penuh versatiile

---------------------------------------------------------------------------



dah laa , taknak cakap sal lion yang jadi pelakon. cakap banyak2 kang takot dia menang anugerah bintang popular. kan jeles tuu. aahaha. (takley bayang singa naik atas pentas amek trofi). pape pun , aku memang peminat tegar aiskrim paddle pop ni. dari kecik sampai besar .

ingat lagi mase aku sekolah rendah dulu. lepas balik sekolah selalu aku beli aiskrim paddle pop ni dekat uncle yang jual aiskrim ni , uncle ni naik motosikal yang ade fridge kat sebelah moto tuu.(tapi sekarang macam dah takde , ke kat kedah je yang takde , idk ). lepas tu , every weekend tepat pukul 12 pm mesti aku dah terpacak depan rumah sebab tunggu uncle aiskrim ni datang. senang je nak kesan dia datang , sebab dia pasang lagu

paddle pop , paddle pop super duper yummy !

yang ni je ulang ulang banyak banyak kali. in fact , uncle tu pun dah kenal aku , kire cam aku ni regular customer dia lahh. dia siap bagi beli 1 percuma 1 lagi kat aku. haha. terbaekkkk la uncle ! even , stick2 paddle pop pun aku kumpul taw. haha. tapi last2 kena buang jugak dengan mak. sobs.

tapi lagu aiskrim ni best kan. best sampai dah tua pun ingat lagi. ( 18 tahun tua kan ? ) dan disebabkan lagu ni jugak , ade lah budak budak jahat + nakal mase aku sekolah rendah dulu yang telah mentransform kan lagu ni jadi lagu tuk dorang nyanyikan dekat musuh musuh dorang. nak tawu camne dorang ubah ? meh nak tunjuk ( aku tunjuk je , jangan tiru taw )



                                   paddle pop , paddle pop bontot  *blablah meletop

* ditujukan untuk musuh

see.. betape kreatif nye budak budak waktu tu. pandai je dorang reka bagi same rythm dengan lagu ori. haha. mse tu aku hanginn gak la kan lagu paddle pop di permain mainkan . tapi lame2 aku yang main mainkan sama2 ngan dorang. haha. see , betape tak senonohnye aku dulu. mwahaha. budak2 lagi. camtu lahh. tyme tu se ingat aku , aku darjah 3 kot. budak lagi wehhh. comot lagi. ehee





ok ok ok. enough


so sesape yang ade nak belanje tu. sila sila lah ye. fevret i of coz laa. paddle pop rainbow



dulu , kini dan selamanya.
 kalau nak belanje yang len pun tak kesah. sume pun bolehh. ihik !

No comments:

Post a Comment