28 March 2012

jejak kasih

assalamualaikum.


post ni agak terlambat , tapi takpe lahh aku nak post gak. pade 22 mac yang lalu kawan aku iaitu wani yang dah lame terpisah since XX/5/2011 datang kedah n we have met . yeahhh. rindu sangat dekat dia. hampir setahun taw tak jumpe mesti lah rindu. setahun taw , setahun ! tapi sayang sebab kitorang jumpe sekejap je. malam tu dia dah nak kena balik kelantan. sob sob

dan disebabkan itu jugak , aku n sorang lagi kawan aku n wani iaitu fatin rancang tuk outing same same. yelah lepas ni kitorang tak tau bile boleh jumpe wani dah. huhu. last kitorang keluar outing same2  pun bulan 5 hari tu copp hari tu ape bulan 5 tahun lepas , ingat lagi kite tengok wayang cite Seru kan. yang tu lah kali terakhir kite keluar same same before wani got transfered. huhuhu



ni lah 2 budak omey tuu.
i'll always keep this moment in my heart.


entah bile lagi kite boleh jumpe kan. jangan kabo kawen nanti baru jumpe sudah lahh. huhu. harap harap kite 3 orang dapat further study tempat yang same kan. tak same pun asalkan dekat dekat. boleh jumpe selaluu. hopefully , walau jauh mane pun kite duduk , we still can be a good friends.

 .
forever....



saaayaaanngg korang ketat ketat. auummm




aummmmmm
(ok gamba ni takde kena mengena. haha)



friendship is not about who you known the longest , its about who came and never left your side.




ps : thx jugak dekat wani sebab make over kan blog aku. hehe. blog wani lawa nak tengok ? ni link blog dia.... a-maze-ings.blogspot.com

No comments:

Post a Comment