05 March 2012

2 dunia

assalamualaikum.


hye hye. hm diam tak diam , bising tak bising , pejam celik pejam celik ,(jangan pejam tak celikcelik sudah) dahh masuk 3 bulan aku berholiday since spm habis. haih. result pun dah nak keluar. yang pelik nye asal aku rase cam sekejap je 3 bulan tu walaupun aku tak buat pape kat rumah. haha. best weh duk rumah tak wat pape makan tido makan tido, best kan ? hee. haa budak budak plkn pun dah nak balik. dorang wat kerja2 macam2 kat sane aku duk melingkar atas katil haha.

ape lah agaknye ye dorang kat plkn buat kat sane, yang aku tau dorang kawad je.

alololo. comeyy nye dorang kawad.



tak pon dorang tengah menari sambil nyanyi lagu cranberries. 



tak pun tengah men anak ayam dengan musang. haha


pape pun yang korang wat , mesti best kan kat sane. dapat banyak ilmu bergune. yang tak bestnye korang terpisah dengan dunie luar tapi takpe lah korang dapat kawan baru. bf/gf baru. ehee

ingat lagi mase mule2 calon2 yang dapat plkn keluar. ade yang frust , ade yang hepi gile babun. aku ? aku hepi laa sebab aku memang taknak. yang ley blah nye membe2 yang dapat tu dah plan nak bawak ape , takut hitam lahh , nak cari bf baru lahh .. aiyoo. gatai guh hampa nihh. dah la tyme tu spm pun tak lagi dah plan segala mak nenek bagai. ish2. biase lah perempuan kan. tapi yang nak pegi tapi tak dapat pun sedih.. aku pun tak tau asal dorang suke sangat nak pegi sane. alaa xpe. maybe ada hikmah nye korang tak dapat. hikmah nye korang tak hitam. ahaha. takde lah gurau. kalau gelap pun cun what. sweet je. 

tapi kalau dapat plkn kat tempat jauh jauh lagi best kan. membe aku duk temerloh dapat kat temerloh jugak. terus dia cam taknak pegi. haha. membe aku sorang tu dapat jauh then dia susah hati tak dpat kawan. aiyoo nanti lame2 dapat lah kawan. kazen aku cite ade membe2 dia dapat sabah , sarawak. best kottttt..... naik flight tu. dpat tengok orang pakai cawatt. ahaha. hotttttttttttt...

aku ade membe yang pegi sane. mase mule2 dia nak g tu dia suke je cume dia tak suke sebab kena botak. ahah. botak sweet lah,. tengok pitbull. sweet kan ? hoo.
 dia salu gak lah text aku kalau cuti. meh aku nak kongsi ape yang dia text,


k-pop ?
aku : u camne kat sane best ke duk dalam penjara ?
him : haha , best sangat. u buat ape kat rumah ?
aku : i duk tuka gaye goyang kaki je u. besttt.
him : haha. i pun best. a moi amoi dekat sini lawa2. ala2 k-pop. laki pon hensem2. rugi u..
aku : elehhh.. i tak heran lahh. ala2 k-pop pun nanti kalau dah tanned tak macam k-pop dah. 
him : hehe. yang penting hati kan. em u takkan asyik cube gaye2 baru tuk goyang kaki je kot..hehe

haha. boleh bayang tak k-pop yang tanned. boleh bayang yoona snsd tanned ? 

boleh bayang song hye kyo tanned ? omg.
s
iyes laa i sikit pon tak heran k-pop u tuu. hmm


up to date
him : a thousand years. u dah dengar ? best kan
aku : dah. best2. lagu lame lah u. it will rain-bruno mars. pun best jugak lagu ni. 2-2 lagu ni ost twilight 4.
him : ow yke. i tak dengar lagi lahh.
aku : haa. u lagu tu dah nak basi dah pun. takpe la i paham u tengah di jajah sekarag
him : eiii tak bek laa u , i tengah berbakti tuk negara taw.
aku.: hee. gurau2 je.


haha. kesian. dorang tak tau lagu2 or cte2 yg latest. takpe2. nnti dah keluar google lah  k ?


terjage
him : kat sini best. solat terjage , makan terjage.
aku ; owhh. best laa. boleh disiplin kan diri.

betul jugak kan kalau duduk rumah suke hati je nak solat pukul berape. lengah2 kan solat. lagha dengan hiburan sampai lupe solat. ish2.
dan disebabkan itu jugak membe aku ni selalu kejut aku bangun subuh. hello , ingat aku tak bangun n tak boleh bangun sendiri ke haa.

him : u !! bangun.... subuhh ! ! !
aku : ye ye ye ... i bangunnn la niee..
him : alhamdulillah..

sacastic gile kan ? cis


hmm tu je laa kot yang aku boleh share. so welcome back lah ye wira wira wati negara. hehe

No comments:

Post a Comment