10 December 2011

nak tengok sangat Ombak Rindu.

hari ni dah hari yang ke 10 dah tayangan cite ni kat pawagam tapi aku tak dapat tengok lagi. korang mesti dah tengok kan. sob sob. sedihnye. padahal dulu mase mule mule aku tawu yang novel Ombak Rindu ni nak di filemkan aku lah orang paling exited gile nak tengok cite dye. last last aku yang tak sempat nak tengok lagi. just dengar dengar je lah member2 cakap cte ni best. yela dapat tengok aaron aziz nangiz kan mane tak best nye. bukan senang nak tengok lelaki yang tough cam dye nak keluarkan air mata

aku nak tengok sangat cte ni sebab aku dh bace novel dye. novel dye memang best gle aku bace tyme aku form 2 tak silap , tyme tu duduk hostel. so kat hostel tu lah aku start belajar bace novel cinta yg jiwang jiwang ni. and salah satu novel yang paling best ialah Ombak Rindu. actually novel ni ade sambungan dye ap ek tajuk dye haaa Cinta Tiada Akhiranya dan Rindu Cintaku. yang aku tawu ade tiga siri je tak tawu lah kalau ade empat. hehe. tapi yang ketiga tuh aku tak bace lagi. lagipun ade lagi ke jual ? hmm

amek kat google. hee

teringat conversations aku ngan membe aku tyme tu nyaris nyaris dah nak g wayang nak tengok cte ni tapi tak jadi sebab kene jage adik aku. in fact , tyme tu aku bukan abiz lagi paper. aku abiz paper akaun 5 dis tapi 1 dis tu dah nak enjoy enjoy kan. ish ish.


me : ehh , esok aku nak tengok wayang. jum lah lau nak join ?

zyma : owh , cte ape ? heh ( wat wat tak tahu )

me : err.. ceritaa ONG BAK REN DHU. cite tamil weyh. jum lah. ko kan suke cte tamil yg jiwang karat nih. haha

zyma : hahahaha

siyes weyh , membe aku ni suke tengok cite tamil. aku pun tak paham dengan dye tuu. in fact , tyme deepavali aritu dye nangis tengok 1 drama tamil kat tv3. haha. lagipun no wonder la sebab dye pun layan hindustan. boleh dikatakan cte hindustan kat tv3 n tv2 hari sabtu tuh memang dye tak miss tiap tiap minggu. hee. korang ade kawan cam tu ? MySpace

No comments:

Post a Comment