08 December 2011

cecoret saya


hyee guyss. lame nye rasenye saya tak tulis blog. ececeyh padahal baru je tulis aritu. tak tak yang tu tak kire la sebab tulis sikit n sekejap jeh. fuhh fuhhh uh dah berabukdah blog kecayangan saya ni. tulah sape suruh tak bukak dye. hehe. ok2 sekarang dah free dah tak busy so memang boleh laa selalu nak manje manje dengan blog sekarang.

ok2 first sekali saya nak cakap yang saya dah habiz exam... yeahhhhhh ! suke gile. sekarang dah boleh lompat lompat macam anak tarzan. haha. alhamdulillahhh. bkn ape sebab lepas ni dah tak payah dah nak study , tak payah wat homework , tak payah nak tido lewat sebab hw x siap lagiii. yuuuuhhoooooo. haha. sebenarnye dah lame dah habiz 5 disember hari tu lagi. tp lambat update sbb sibuk rancang muvee ape nak tengok. hehe.

so berbalik pada exam saya yang dah habiz kan. bukan exam kecik ye. SPM kot. Sijil Paling Mudah ! haha. gurau gurau. laa tak kan tak tau spm tuh ape. dah dah pegi google yang tak jelas tuh ye. :P

14 nov - BM
tyme ni kan hari 1st aku exam. so , memang rase kecut perut , rase nak tercirit , rase nak kerkucil sume ade. tp naseb bek lah tak terkincit kan. haha. so , mase first first masuk kelas exam tuh ( kitorang duk lam kelas je tak gune dewan ) memang jantung ni laju gile yelah berdebar kan. so , cari name kat meja. ohh saya duduk belakang sekali n butul butul bawah pusingan kipas. damn ! sejuk kot naseb je kipas tu tak tergolek atas kepale aku ( kipas bergolek ke ) wuteva :P. so , lepas dah pengawas tu bagi taklimat bagai kertas pun di edarkan. so aku pun start lah mengarang kan. ye la BM 1 dlu baru BM 2.

15 nov - BI
bi macam tu la jugak soklan dia. tp tajuk tuk karangan tak susah macam trial negeri. ok lahh. boleh lahh. then esoknye , terserempak dengan teacher yg ajar bi. tawu tak dye tanya ape ?

'camna jawab semalam ? ok kan ? mesti ok punya. semua tu kita pernah discuss dalam kelas. senang kan ?' kalau tak dapat A siap kamu !
pppaaaapppp. tergomam aku n membe aku sekejap. ohh nooo. what if... ahhhh..

16 nov - SEJ
sejarah pun ok lahh. ramai terkejut sebab banayk soklan KBKK. so ramai cakap senang. tapi bagi aku soklan camtu lah yabg bunuh aku. aku x suke kbkk kene pk logik n munasabah n yang ade unsur unsur patriotik sikit. uish . saya rase saya dah cukup patriotik dah. hmm

17 nov - MATH
hari paling tak best sekali. sebab ap ? sebab soklan susahhhh. huhu. sriyes ramai gile cakap soklan pastyear lagi senang. aku da khatamkan kut buku pastyear math tuh, dah target dah tajuk ni nak kua soklan cmni. tetibe tengok je soklan. mak aii apekahh ? hmm sedih gile jawab math. student paling pandai lam sekolah pun cakap soklan math tuh standard. kirenye soklam yg kite kene pk dalam2 tyme nak jawab. ahh aku rase aku memang tak ley jawab even aku pk dalam sampai bikiny bottom sekali pun. sobs~

21 nov-PAI
trial lagi senang kot. like usual aku study pai malam sebelum exam. yelah pai tak susah sangat pun kan . goreng goreng jeh. haha.

23 nov-+MATH
MyEm0.Com

24 nov-PHYSICS
http://www.emoticonizer.com

29 nov-CHEM
http://www.emoticonizer.com

30 nov-BIO
subjek bio mmg aku takut gile. yelahh bio susah. tp takut2 tu rase tak saba pun ade yelaa nak abis dah. merdeka ! ! tak sedar yang akaun ad lagi. mentang mentang la tak suke akaun kan lupekan terus je akaun. tapi ape2 pun kene wat yang terbek jugak kan kan.

5 dis-AKAUN
akaun aku sedih. sob sob. yela aku mane usik sangat pun buku akaun kat rumah. ramai boleh wat n dorang cakap ape yang cikgu ajar tyme kelas tambahan masuk exam. tp aku sedih sebab aku tak pergi kelas tambahan tuhh. ramai gak tanya.

awat unk tak p kelas tambahan ?
then , dengan selamba nya aku menjawab

ohh.. aku dah merdeka dulu dah. hahaa
then , end up dye. aku xley jawab akaun. huwaaaa !http://www.emoticonizer.com

last paper. tyme ni sume pakat nak balik rumah cepat cepat
nak peluk n kiss tv , laptop , bantal busuk ! haha !

2 comments:

  1. yeah yeah kte sdh merdeka! hehe :)

    ReplyDelete
  2. hehe. yeah ! bebas dari belenggu jajahan segala buku buku teks sekolah.

    ReplyDelete