31 December 2011

new year + azam


assalamualaikum.

hye semua. ohh aku rase belum terlambat lagi tuk ucapkan selamat tahun baru ! yayyy dah 2012 dah kite ye. dah bertahun tahun dah kite bebas dari belenggu penjajah. berapa tahun tu korang kire lah sendiri. hehe.

so talking bout tahun baru mesti relate dengan azam kan. so ape azam korang ? haa yang budak budak sekolah tu ( aku dah tak sekolah ) mesti berazam nak belajar rajin rajin and kumpul A's banyak banyak dalam semua subjek kan. kan. kan. tahu dah. sebab aku pun berazam camtu jugak dulu laa mase masih di bangku dan meja persekolahan.

so so so memandangkan aku dah habis sekolah sekarang aku tak pasti azam baru apekah yang patut aku azamkan. hehe. ape ek ? hee. actually taun ni aku azam nak kurangkan boros dalam berbelanja sebab aku ni pun boleh dikategorikan dalam kuat berbelanja jugak nak nak lagi kalau ade sale. pergh memang aku akan jadi macam ikan jos membaham mangsanya (ikan jos baham ke). haha. lagipun sekarang ni ekonomi tak menentukan so banyak kene pakai duet so berjimat sebelum terlambat. lagipun kalau berjimat sekarang nanti senang mase hadapan. aku jugak berazam nak jadi anak yang lebih baik n hamba yang taat. insyaallah. dan dan lebih rajin dari mase ke semasa. hee.


sedih sebab tak sempat gune pun kupon ni. sob sobMySpace

2 comments: