12 March 2011

kenyang kenduri

bru blik dri kendurii. kenyang gleee. emm cmni taw act xnak pon pegi kenduri kawan mak tu tp mak pkse2 suruh pegi . mak mne la kasi lau aku x nk pegi kenduri dye msty akan pkse gk. aku xnk pegi bkn ape , aku da kenyang tp nk wt cmne kne g gk even kenyang pon. -___- so , di pendekkan cerita smpai la di tempat yg di tuju. pegi je kt tempat amik mknn tuh. wow ! sedappppp.... tp sbb da kenyang kn igt nk amik nasi skit je laa. tp mak senduk byk gle. makkkk ! ira nk sikit je la da kenyang. mak ckp xpe amik je. hmm xkn la nk letak blik kn cm x senonoh lak. then , amik je laa. amek2 lauk sume , pewh lauk kenduri kali ni lain sket laa. ayam dye cm len nmpk sdp gle. mmm. hee. then duduk la makan. makan punye makan tgh kenyang ni x sedar nasi da nk dkt abiz dahh . haha. ckp kenyang. mak pun ckp. 'aik td ckp kenyang ' ? haha. ni la di katekan nafsu; makan kn. haih. yg aku xley blah. adik aku laa dpt dpt je beg kenduri tuu dye yg belek dulu amek coklat n lolipop dlm tuuu. huhuu. sabaaa jelaaaa,

No comments:

Post a Comment