12 March 2011

saya syg kwn saya

since aku da pindah kelas ni aku da jarang bersama ngn dak 5sn2. hmm so , skrg aku da byk ngn dak kelas aku laa 5sn1. antaranya najaa dan aziemah . hee emm kitorang jd rapat pon sbb kitorang tuisyen sekali. subjek ape yg dorang amek , aku pun amek. aku yg tru dorang sbb dorang tuisyen dluu. teeheee. so , selalu la jumpe kt kelas kt tuisyen. best kwn ngn dorang , dorang sporting n caring. hee. kire boleh la masuk ngn aku yg agak gle2 neyh. mule2 aku igt dorang ni skema n sombong aw ye ahh dak kelas pandai la kte kan. rupenye x dorang ok. yg najaa tu pulak dye ex skola agma sme cm aku. so , byk r cte sal skola msing2 n hostel masing2. hee lgpun dye ni alim sket org nye ye ahh dye duk skul agama 3 taun aku 2 taun je sbb tu aq xbpe nk alim sgt laa. hehe. dye pon byk gk ajar aku tentang keagamaan ngn lebeyh mendalam pastu surah2 yg kne amalkan selalu , doa2. aku bkn x tawu , tawuu tp tulah da lupe sbb... x amal. hehee. so , kalau dah tawu sesuatu ilmu tu kte kne la amalkn kalau x , jd la mcm aku lupe abiz sumee. aiyooo.

haa , kat dlm blog najaa dye ad letak pic ni dye tag kn kat aku sekali ad nme aku kat lam pic tu emm rse terharuu... hee .. thx najaa. nk tgk ? jp..

nampak x FAKHIRA yg kale purple tuu. hee.sukee..

tp walau cmne pun aku tetap x kn lupe kat kwn2 5sn2. korang mmg terbek ! aku rindu sgt2 nk borak2 , gosip2 ngn korang especially wani , fatin n jihaa. i miss u a lot. muahhh !
*miss this moment*

No comments:

Post a Comment