07 January 2013

nineteen ?


assalamualaikum.


wanna share with you all that last saturday was was was was my my my my birthdayyyyy ! ! ! ! !

so anyone wanna wishing me ?



no one.



ok. its ok. k.






hikhikhik. tetibe je nak touching lak kan.

so as my birthday past , im getting older lah rite ?

im 19 and im know it. ahh how time flies. rasa macam baru pas habis spm je. (awat tak habaq rasa cam habis tadika terus , puii )


am i getting older ? no no no.
im still look young , in fact im still young whattt
omaigod omaigod omaigod

so here i want to thank to korang yang wish. kat roommate , classmate , wingmate , facebookmate. all the mate and unmate. 



paham paham sangat sangat.



thx jugak kat mak for the cake. sedap ! 





thx jugak dekat roomate sebab buat saya nangis , thx dekat azimah , intan , zila and jiq sebab buat saya happy n gelak sampai takde suara n sebab nyanyi dekat saya malam tuu. and thx for the present too !






thx jugak dekat yang yang yang lupa. :(



P/s : quiz quiz quiz

No comments:

Post a Comment