12 May 2012

kau ada bbm ?

assalamualaikum :)

aku cukup geram bila orang tanya aku 

'kau ada bbm/bbpin ?'

oh puh liss stop it. it make me butthearted. (kesat-hingus)


aku rasa selagi aku d-BTIB (d-bawah-tanggunggan-ibu-bapa) memang harapan ah aku dapat beli BB tu weyh. bapak aku bukannya keje wat filem cam dato' yusof haslam uh. kau mintak je 

'bapak , adik nak BlackBerry 4 bijik boleh tak ? nak bagi kawankawan adik sekali' 

 'boleh boleh boleh boleh' ( 4 bijik , 4 kali boleh ) 

masalahnya bapak aku tak buat filem so memang takde maknenya lewww *melainkan aku kawen dengan anak dia tu memang sinar harapan ada sikit la kan. hik (mata-berkilau)

:(

ps : tapi kalau ada sesape yang terlebih BB tu , kalau nak bagi sila lah postkan nye. post via emel .  bhahah. XD 

No comments:

Post a Comment