08 February 2012

kotak jerit baru

assalamualaikum.

hye . ohh hari ni saya secara rasminye (potong reben bagai sebab rasmi kan) menukar kotak jerit saya a.k.a shoutbox a.k.a cbox or pape lah. shoutbox yang lame kan susah sikit sebab takde kotak tuk isi link. so aku pun semput + lelah + ponat + capek nak cari si comel mane lah yang jerit kat aku kan. ehh kejap aku kejap saya. ahhaha. korang layan kan aje lah ye.

yang lame. kan susah tu aku nak detect n nak reply jeritan terbaik dari ladang korang tuu. kalau orang yang nak ajak belanje makan pun aku tak tahu sape dia yang ajak , kang aku berangan nickhun or zac efron or ashton kutcher yang ajak kang , kan susah. hehehek


yang baru. haa kan ade link tuk blog korang kat situ. kan senang kan nak detect jeritan mane yang terbaik sekali. lepas ni boleh lah masuk reality tv jeritan bukan sekadar rupa. so , jerit lah banyak banyak ye. oheoheohe.


No comments:

Post a Comment