18 February 2012

home-work

assalamualaikum.

hui hui hui. dah macam tarzan alaf baru lak duk hui hui hehe. layankan je lah ye. lame rase tak update blog. blog gwa dah berabuk sikit lahh, sikit je lah kan. huhu. tak tau kenapa takde mase nak berblogging sekarang. busy kot. yelah hectic gile lately ni. macam orang bekerja je padahal jobless dan tengah sempit. hehe. takde lah busy sebab homework.

homework ?

homework ? (again) tengah cuti cuti pon dok gebang sal homework lagi ni ape kes. sudah sudah lah, dah lah  kau banyak kali dengan lantangnye kutuk kaw kaw sal homework dulu mase f5. hehe. rase kelakar pulak bile bace balik entry entry dulu. nasib bek takde cikgu cikgu yang nak bace belog aku kalau tak dah lame kena pelangkong kepala aku ni. hehe.

actually bukan nak cakap sal homework tu lahh ni homework betul2 punye homework. maksud aku , homework yang kena wat kat rumah n bukan cikgu yang suruh n takde dateline. tak paham ? ok paham bagus. 

untuk yang semua maklum , adik perempuan aku n the only one tu kan dah masuk SBP kan. so tinggal lah aku dengan dak akim tuh. dan disebabkan aku sorang je perempuan yang tinggal n my mom n dad kerja. maka secara logik akalnye aku lah yang kena buat kerja rumah sorang sorang ok. sobs

dulu , banyak humwork buat same same
sekarang , sume humwork aku buat sorang

adil kan. waaaa.. penat woo.. nak doreamon 1 boleh dakk ? nak wat peneman tidoq di kala duka dan duka dan duka dan peneman di kala ku kesulitan dan kesusahan kerana saat ini kau amat amat mendambakan poket ajaib mu itu untuk menyeluarkan alat-alat yang awesomeeeee gile. sob sob sob. sreekkkkk<----hingus




tapi aku tahu doraemon mesti kau taknak tolong kau kan. takpe takpe. camni ar camni ar kan. kau tak tahu selame ni aku lah peminat setia cite kau tiap2 hari sabtu lepas shinchan mesti aku ngadap muke kau. sebab aku lah hang dok pemes weyhh. sebab aku hang tau dakkk. aku tau hang tak tau. camni ar camni ar. sreekkkkkkkkk<----hingus-lagi-laju

.aku cte kat membe aku sal big problem ni. ade ke dia kate gini

takpa lah hang boleh belajaq wat keja rumah , belajaq masak , etc etc etc " ... 

hang kata kat aku lagu ni ? hang wat aku lagi sedeh hang tau dak. aku tau hang taktau. camni ar camni ar. sobs sob sobs .. sreeekkkkk<----hingus-lagi-laju-daripada-biasa


muke tak puas hati dengan humwork. sobs

No comments:

Post a Comment