09 February 2012

ai si ti

assalamualikum.

hyee korangg. ohh yee aku tahu mesti korang tak perasan kan aku salah eja assalamualaikum jadi assalamualikan. hua hua. ok ok. semula semula. assalamualaikum. 

ok back to the main point. bulan 12 tahun lepas ok tahun lepas (lapok) aku n family pergi liburan di sekitar kuala lumpur. kitorang check-in dekat rumah mak sedare je. kenapa nak membazir duet kalau ade kemudahan yang terbentang luas kan.

so , malam sebelum balik kedah kitorang singgah i-city. actually , ni bukan 1st time aku pegi sini. kire kali ni dah second time lah. takde lah jakun sangat kan. (kantoi lah mase 1st tyme aku pegi sane aku jakun haha) tapi kitorang tak sempat nak main n naik pape pun tyme ni. snow walk pon tak sempat jengah sebab kitorang sampai pun dah pukul 2 pagi. tyme tu orang dah macam lenggang sikit tapi tak la lenggang sangat tapi lenggang lah dari kali pertama aku pegi dulu. ( cam konfius je ap yg aku tulis ni , pape lah ). lagi 1 , permainan pun dah tak boleh nak main sebab orang kat kauter yang jual token dah balik.

 ohh ye. tak best lah entry tak de gambo kan. meh aku nak sekat imaginasi korang dengan gambo2 terbaik dari reban ayam atuk aku. wohoho



powerpuff-girl vs spiderman versi sweetdreams. haha




meh lawan kaki sape lagi awesome. 




santa suke gelak cenggini : hohoho




cam stylo je kan nampak cam laju tapi sayang tak sempat nak naik. sobs














my mom n darwina

















oldtown pun nampak lawa sebab ade flamingo bertenggek di situ




the way back



last but not least , muke gembira tak hengat dapat pegi i-city


" antikk , akim engok ade ampu ampu ane ani. anyakkk ! "
(cantik , akim tengok ade lampu warna warni. banyak !)

ps : ble pelat kau nak hilang dik. ish2

ps : tak awesome pun gambo nye. hehe. yela kan ak cakap terbaik dari reban ayam bukan terbaik dari ladang teh cameron. hekhekhek

No comments:

Post a Comment