24 January 2012

welcome back !

assalamualaikum.

saya nak ucap selamat kembali ke Malaysia to my baby. hehe. rupenya dia bercuti kat Bandung. ( nseb baik bukan dekat negara omputeh ). waaahhh , ke bandung kamu yaahhh. asik banget. pastinya pemuda di sana ganteng ganteng sekali. ahakks ! (muntah-oren-ples)

dia cakap barang barang kat sane murah murah. so ape lagi , moh le kite ! haha


best ?me : camne bercuti ? best ?
him : kalau ade awak best lagi.
me : betul2 laa..
him : betul2 la ni.. tapi mesti awak yg lagi best bukan saya. lagipun , barang2 kat sane murah taw.
me : ow yeke. asal lak ?
him : yela. awak dapat habiskan duet saya.
me : haha. tawu tak pe.



rindu ?him : rindu lah.me : yela tu.him : ye.me : saya lagi rindu awak taw kat sini. awak mesti tak ingat saya nye dah enjoy enjoy kat sane. hurmmhim : tak lah. walaupun byk cewek2 lawa2 kat sane saya tetap ingat awak jugakme : ekkkk.





ps : haih , best lah kan dia jejalan Bandung , aku duduk rumah bancuh air bandung jeh. sodeyh.

No comments:

Post a Comment