28 January 2012

makan makan makan

assalamualaikum.

jom makan free ? hee. jom jom kat mane kat kenduri orang kawen/tunang lah ape lagi. 





marriage

"jemput masuk ye"



"ape ni snap orang tengah makan"


"atakk , ukak niii"



omey nye











engagement
























muke poyo adikku





eiii.. taknak mengaku adik lah makan comot gini






muke siap sedia untuk mentakedarah





orang tunang pon makan orang kawen pon makan. hehe. eh eh yang tunang dan kawen ni bukan orang yang same taw. lain lain. gambar pengantin tak sempat nak amek pon. in fact , aku tak kenal pon sape yang kawen n bertunang ni jauh sekali sedare mara aku memang tak laa. ni kawan2 mak aku yang jemput. so , aku ikut je lahh mak aku pegi. 

makanan dye sedap. mase engagement makan chicken rice. sedap sedap. hehe. mase marriage tu makan nasi minyak la kan. like usually. 

thats all for today. ohh ye kalau korang korang nak kawen or tunang tu jemput la ye. hehe


No comments:

Post a Comment