03 June 2011

will miss you forever my frens


sedih sangat sebab membe paling kamcing aku dah nak pindah. lepas ni memang susah dah nak jumpe dye. huhu. weyyy nape kau pindah cepat sangat npe kau x pindah lepas spm je. hmm. aku still x ley terime yang kau dah takde. lepas ni tyme rehat memang kite dah x jumpe lagi dah. aku dah tak tengok muke kau lagi . memang la aku ade ramai kawan lain. tapi kau lain. weyyy nape kau pindah....

14.10.10
aku igt lagi tyme ni tyme kte makan kfc same2 kan. kau makan banyak gle. haha

hmmm. kau pindah aku xsempat pun nak beli hadiah tuk kau. sori ek. em walau ape pun aku akan tetap ingat kau n xkan lupekan kau. i promise. kau kawan paling best penah aku jumpe ! tunggu kau dtang kelantan taw ! :D


kiki : weyyy , nape kau pindah . nty kite xley jumpe dah
wany : alaa facebook kan ade. lagipun webcam adee
kiki : xnakkk . muke aku hodoh dalam webcam
wany : hahaha

No comments:

Post a Comment