10 May 2011

tyme exam week ni lah banyak muvee best2 nak masuk panggung. haih

hm gerammm sangat. exam ade lagi 3 minggu , panggung lak beratur2 muvee best best. huhu. sedih. tp tulah nak wat cmne redha je. terpaksa la tunggu sampai exam habiz baru ley gi tengok. tu pun lau muvee tu ade lagi. 28hb cepatt lahhh ! banyak kot muvee best2 yang aku x tgk sbb nak study for midterm. xpelaa kiki taun ni je pun kau berkorban , taun dpn hari2 kau nak tgk wayang pun bolehh. hee












hmm nilah antara muvee2 terbaru and tak berape nak baru yang best2. saba2 lepas abiz exm ni aku nak tgk laa muvee ni. eh eh bukan sume la kopak laaa aku. aku pilih la 1 - 2 yg bestt. em mmbe aku rmi yg nak tgk nur kasih tp aku rse cm nak tgk karak tp seru pun best gk tp kongsi ade sam. arhhhh. haha. and bak kate _ _ _ _ 'xrugi pun la kalau kox tgk , buang duet lagi ade. bek ko tunggu je CD kuar then ko blh tgk cite tu hari2' ......................................gulp=,='



No comments:

Post a Comment