21 April 2011

boring day today

hari ni sekolah cam biase je. nothing best pon. haa. td ade ulbs tuk bm kire cam oral la tp bm punye. satu group bkn individu. kitorang kne bentang n cakap kt depan kelas gne power point. hmx ok sgt. bese la nervous kn pastu mule la yg kite da hafal tu jd x igt. hm hari ni cikgu sume ckp sal exam mid year ap yg masuk in fact jadual exam pun dah dpt. tp aku x study lagi. hmm. penat la projek akaun x siap lagi nak study cmne. takut la result jatuh la.

cakap sal exam pra spm bln 3 aritu. hm ok la kot. tp still ade yg fail. tp 2 je lahh x byk mcm dlu2. haha. nak tau ap yg fail ? ap lagi add math ah. haha. lagi satu chemistry. yg chem tu mmg da agk da fail sbb aq x bce sgt pun bku. n soklan dye mmg susah kalau x susah xde la 10 orang je yg lulus chem. ish ish. add math lak mmg dari dlu lagi aku lemah. yew aku tuisyen add math tp aku msuk lambat tyme tu tajuk 1 da abiz blaja pdhl tyme exam tajuk 1 yg pling byk masuk. harap2 result tuk add math aku lepas ni meningkat la xnk da fail je , sbb aku da tuisyen. sir tuisyen aja best kot phm jee....

hmm tu je la , so di conclude kn hari ni hari yg agak bosan. k lah nak taip projek akaun sabtu nk kne anta tp taip baru sikit.

No comments:

Post a Comment