26 March 2011

kelas kami lawa macam kami.


ahhh ... penatnye arini. hari ni cuti tp aku kene g skola sbb kne hias kelas. mmg la first2 tu malas tp dah dorang suruh pegi kn , pegi je laaa. dari kul 9.30 a.m sampai kul 3.00 p.m kot. gle x penat. tp alhamdulillah kelas kami lawa dari sebelum nya. kire berbaloi la penat kitorang . so , lepas ni semangat nk blaja tu berkobar - kobar la sket kot. haha. in fact moto kelas kitorang 'KAMI MAHU 10A+'. aku la tu punya idea. haha. aminnnnnn...........

hmm. cte pasal result spm yg kluar bru2 ni. pergh mmg terbek kot result2 dorang 8A , 7A. ahhhhh. terer nye doranggggg, tabik springgg lahhh. tp , result aku nty cmne lahhh ek. hmm harap2 terbek jugak. actually , beberape minit dan saat sblm result dorang kua aku dah rse berdebar , macam aku lak yg nk amek result. haha. hmm. tp harap2 aku pun boleh dpt result baik cm doranggg. tp tupun kalau aku usaha lahh , kalau duk berangan je bek x payah la kiki !

1 comment:

  1. hias kelas? ahah. seronok ape! lepas zaman sekolah da ta de sume tuh taw. tskk. take care :)

    ReplyDelete