12 February 2011

new advanture

new adventure : mmg pengalaman bru laa berjalan dari library ke central square(cs). jauh kott. ad la dlm 3 kilometer. penat tu jgn cakap la kn. haha. cmnie. pada mulanya aku nak g library awam je nk study akaun la konon nye. sanggup tuh bgn awl2 nk pegi. so , aku ajak la anis sbb nk suh dye ajar akaun. aku ajak wany sekali. wany mmg wajib la ajak kn xbest klu xde dye. pastu aku ajak shu , dyla n spe tah lg. then , dorang sume x ley g. so , anis je yg ley g. dye bwk kwn dye maryam. then , knl2 ngn kwn baruu. so , study pnye study then lunch. pastu , ttbe maryam ajak pegi cs. dye ckp nk beli sluar. so , aku pk pnye pk. n tnye mak sume. aku mengambil keputusan untuk pegi jugak laa. yg ley bla nye jalan kaki kot. mmg x larat nk jalan jauh glee. dah la panas terik tyme tuh. dgn pakai cardigal lagi. berpeluh kot. xpelah exercise kn. haha. then , xtahan sgt. kitorang pun bercadang tahan teksi. act , mmg nk nek teksi dri wal tp teksi x lalu library. jalan punye jalan. kitorang nmpk teksi , nk thn tp ad org , thn lagi ad org lg. then , jalan pnye jln lg nmpk ad byk teksi kosong. so , lari la cepat2 takut ad org len amek. haha. akhirnye ad jugak teksi kosong , so naek laa. dah la panas. pastu naik pulak teksi yg tggl 2-3 taun lagi nak kiok. buruk xyh ckp lahh. panas pulak tuh. pasg aircon tp mcm x pasang. dgn pak cik teksi membebel nye. arggghh. so , di pendekkan cerita beberape minit kemudian sampai jugak ke cs. fuhhh. lega gle. hilang penat kejap. so , kat sne pegi laa jalan2 n shopping2 n mkn2 n tgk wyg ngn 2 budak comel nie.

maryam jameela & anis syuhada

best mmg best, tp yg x best nye duet aku habiss. bajet mmg lari arhh. kopak eden kopak

p/s : act , post ni berlaku smlm. tp x sempat nk update smlm , penat sgt.

No comments:

Post a Comment