19 January 2011

wany : miss her

" since we not been a classmate . we are not together anymore "
i miss u laaa. rindu sgt2. rse len gle ble wany da xde. hmm. xde da teman nak borak2 , gelak2 together. kan bese lau kat makmal tyme cikgu suro wt experimen ktorang salu lari and duduk belakang borak2 jeh sbb malas nk wt experimen sume tuh hehe. pastu , tyme sejarah xpena nk fokus , asik menyembang je sambil conteng2 bukuuu. cuz , sejarah sgt bosan. hmm whoaa i miss all memories with youuu lahh. sekarang dye da xde n aku x tawu nak wt sume tu ngn spe. dah 2 tahun ktorang xpena pun berpisah lau g mne2. asik berdue jeh. ttbe taun ni ktorang da x sekelas. dalam kelas dye da xde sebelah aku. lau jumpe pun jumpe tyme rehat jeh. tupun 20 minit jew. xsempat pun nak cakap ape2 tup tup loceng da bunyi. hmm dah laa mungkin dye nak pindah kelantan tengah taun neyh. lagi la langsung xley nak jumpe. aku harap rumah kau kat kelate tuh roboh bia kau xley pindahh. haha. jahat gle aku. hmm. tp tulahh aku ase aku xjumpe dah kawan macam kau pasni.

weyy , aku x kn lupe kan kau lah even aku skunk da x rapat sgt dah ngn kau cm dlu. aku xkn lupe mcm mne kte mule2 kenal n mule jd kawan baek. aku rindu sgt tyme dlu , we laugh together , we share everything together , we talkin bout our boyfie together. aku x kan lupe sume tuu weyy. walaupun kte x rapat cam dlu kau tetap jd bff akuu yang terbaek. kau pon lau da pindah nnti jgn lupe aku taw weyhh. lau kau pndah xde da orang nak ajar aku kecek qlate. hehee. wany , kau mmg best and kawan terhebad aku selamanya. aku sayang kau lah !

frenz never end ! :DDMySpace
kiri akuu , kanann kau . ohh soo sweeett :P

No comments:

Post a Comment