29 January 2011

cina raya , kami cuti , hw kami tetap ada

kalau cuti mmg wajib kan ade hw. haha. mmg wajib gle la kot. haiyaa. kalau dah cuti 3 hari pon hw dah byk gle , kalau cuti seminggu lagi la byk gle3 kn. tripple lagi byk lahh. in fact , 10 subjek aku amek , 10 subjek lah hw yg di beri n kne wat. byk woo. tp xpe. slow2 la kn. boley je ciapkan. hehe. so , xperlu lah aku nak senaraikan pnjang2 hw yg ade. wat poning kepala aje.

then , cerita sal cuti. aku x rye laa duk umah je. nk rye pegi mne , cne je laa rye. aku duk umah mkn limau byk2 je n sambil tggu jiran sebelah rumah bgi angpau. haha. 2 taun lepas dye bgi 10 hinggit. taun lepas dye ngi 5 hinggit. taun ni aku x tawu la jgn mkin turun kepada 3 hinggit sudaa. haha. nk tnye je kt uncle tuh " uncle , sy mau tanya . knp uncle bgi angpau semakin sikit haa uncle ?" pastu msty uncle tu jwb cmni " haiyaa mesty laa , ekonomi manyak menulun la sekalang , mana boleh bgi angpau manyak2. naty gua manyak bangklap lorhh. lagipun budak2 mana buleh pegang duet manyak" haha. kan da terkeluar ayat haji bakhil. hahah

hm so , aku duduk rumah je lahh. study !(study la sgt ) hee. tp mmg aku kne gne kn cuti seminggu sebaiknya sebab cikgu ckp lepas rye cne nty ade exam. haa exam ! yee exam. ujian bulan februari la kot. hm seram gk la kan. aku da xley wat cm taun lepas dah , kalau hari tu nak exam , malam tu bru bukak bku. ishh , xbleh2. taun ni aku kne jdi rajin sbb aku dah x duduk kelas yg dlu. so , aku kne la rajin skit. budak science 1 kn kne la rajin. haha. lagipon kelas tu sume pndai , takot je aku dpt num last nty. malu kot. hm lagipon da serik kne membebel ngn mak tyme program jaya waris isnin lepas. kaw kaw kot aku kne. ape x nye subjek science 3-3 aku teruk kot. math n +math xlulus lak tuh. haha. ye ahh cmne nk lulus study pun ala kadar je. +math lagi la x study lgsung. haha. malas2. so taun ni kne berubah la ye ieraa. wakeup ! wakeup !MySpace

No comments:

Post a Comment