14 January 2011

5 science 1

2 minggu di 5 science 1 aku dah mula ske duduk kelas tuu. entah laa. rse seronok pulakk hee. aku pun dah rapat dengan kwn2 kt lam kelas tuu. in fact , aku dah stat berkawan ngn kawan yg 1 malaysia. hah ? kawan india n cina lah ! aiyoo. haha. ye ah sebelum ni aku mne penah sekelas ngn india n cina, sebelum ni classmate aku sume melayu. tibe2 aku di tempatkan di kelas yg ade india , cina. waaa. sekarang aku dah wujudkan semangat 1 malaysia dalam dri aku. awww , haha. lg pun dorang sume ok n baik2 jeh. hee. ok. cte pasal cikgu yg aja kt lam kelas tuu. hmm cikgu sangat2 garanggg. aiyoo. mcm singa kot garang dye. ape x nye. lau wt kesalahan sikit je kne isi borang kesalahan. duhh. hm tp best jugak sebenarnya dpt cikgu garang neyh , aku jd takut sikit nak ponteng kelas or x wt humwork. haha. alahh dorang garangg pon sbb nk bgi kte pndaii. betul x ? kn3 ? ckp betul ! hee tp ramai cikgu lain ckp untung spe dpt kelas 5 sc 1 ni sbb cikgu2 yg aja sumenye cikgu2 yg menanda kertas spm. kire dorang ni cikgu yg pro laa . waaa. tulah untung nye duduk kelas pandai. barulah aku perasan sume tuu. hmm. so sekarang ni aku kena lah study hard sbb kelas tu byk competition. sume pandai2. so , xkn la aku nk jd yg pling bodo. no no no.

p/s : study ! study ! study ! haha. ngek >,<

No comments:

Post a Comment